saker jag syr och saker jag skulle vilja kunna.

I fredags på cafét försökte jag visa upp lite av mina (icke existerande) balett kunskaper, det gick sådär, framför allt iförd sk foppa-tofflor. (jag vill förtydliga, jag tycker inte att de är snygga, men de är fantastiskt sköna att gå i, och jag som har problem med ben och fötter och hela kalaset, måste ju ha något på fötterna..)
men det gick bättre att visa upp min nya spetströja som jag sydde i fredags. och ja, det är en gammal rosa spetsgardin som jag har hittat någonstans..
(jag har fått hela 2 (!) beställningar på liknande! fint, nu ska jag bara hitta en gammal spetsgardin att sy tröjorna av!)

och det som inte syns på bilden: (så det inte börjar gå några konstiga rykten)

jag har en svart kjol, som går till knäna, men jag har också svarta leggins på mig, så det syns inte. (men jag lovar, jag har en kjol på mig!)

jag har två ben, men det var det där med balettkunskaperna, så jag håller det typ rakt ut, så benet göms bakom min kropp.

så är det, så sprid inga konstiga rykten! :)

Lämna en kommentar