Ingen diskussion behövs.

 

 

 

Jag tror och litar fullt på placebo-effekten. Självklart till viss del, (behöver någon riktiga läkemedel så ska den få det!) och i speciella fall. Därför tror jag också att om jag har: tajta löpartajt, som i tester visar sig bidra till att användaren har bättre spänst, löparstrumpor, med material som tillåter ånggenomgång (ni vet ju, tyg andas inte),
& bra skor, då kommer jag att springa, lite bättre och lite fortare än om jag inte hade dessa hjälpmedel.

2013-08-24 16.50.04

 

2013-08-24 16.51.03Om det är sant eller inte spelar ingen roll, för på mig fungerar det.

 

Det är också av den anledningen jag använder ”åk-sjuke-armband”, jag vet inte om allt sitter i huvudet eller om de faktiskt gör skillnad. Hursomhelst jag blir inte åksjuk och det är ju därför jag har dom. Sådetså!

 

Lämna en kommentar