förklaring

att inte göra speciellt mycket, betyder i Malindarlings liv att:

  • Göra klart studentkort
  • Göra ett ”konfirmationskort” (som uppvaktning)
  • Göra ett kort (till en speciell dag på söndag..)
  • Klippa gräset
  • Ta hand om en omgång tvätt
  • Tvätta två omgångar
  • Ta hand om de mer eller mindre obefintliga rabatterna
  • Glömma bort att äta (men lugn, det håller på att ordna upp sig i detta nu..)
  • Glömt bort att jag skulle ta det lugnt för att orka med helgen (vi har konfirmationshelg och det ena och andra helgen som kommer..)
  • Försökt styra upp och bestämma om jag ska åka ”hem” till småland söndag-tisdag (dvs kolla tåg och tågsällskap.)
Hrm.. Jag vet inte om detta är att inte göra speciellt mycket.. (i vissa människors liv, säkert inte. och i andra så är detta att inte göra så mycket..) Hepp, nu måste jag äta innan jag får besök av den blivande hyresgästen… (han skulle tydligen ta lite mått och lite annat..)

Lämna en kommentar