Lista.

Här kommer en lista som jag lånat/tagit från Linea (tror jag…) Så nu får ni veta lite mer om mig.

Namn:
Malin Gustafsson
Sysselsättning:
Pluggar till textilingenjör på Textilhögskolan i Borås
Bor:
På Hulta i Borås! (Sveriges regnigaste stad?!)
Längd:
176cm
Familj:
Mamma, Pappa, Storasyster & Lillebror
Hur gammal är du om fem år?
 28år
Vem var den sista du träffade?
Beror på vad man menar med ”träffa”: Tjejen i kassan på ica eller några tjejer från min klass.
Vilken var den senaste film du sett?
John Q
Vem ringde du senast?
Mamma – men hon svarade inte.
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Till Elin, min syster, ”Det ska jag göra :)”
Vad är dagens planer?
 Plugga trikåteknik och slappa
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
När såg du senast din mamma?
I söndags.
När vaknade du idag?
6.02 – då vaknade jag första gången. Andra gången 7.05 sen låg jag vaken i sängen fram till 7.45 då jag tog mig upp..
Har du någon gång hittat en katt?
Jag är uppvuxen på landet, så det har hänt ett antal gånger.
Vilken är din favoritplats?
Jag trivs väldigt bra hemma hos mina föräldrar. Det är lugnt och fint.
Men hemma trivs jag bra i soffan.
Vad skrämde dig som barn?
Att bli lämnad kvar…
Vem fick dig att skratta senast?
Michaela
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, det är jag inte. Men jag har inga ändå…
Sover du med eller utan kläder på dig?
Med!
Hur många kuddar har du i sängen?
Två. Men ibland tre…
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror på sammanhanget. Men oftast: på vintern strumpor (eller raggsockor!) och på sommaren barfota.
Är du social?
Jag skulle egentligen säga nej, men de finns de som säger ja. Så jag säger kanske. Det beror på vad jag har för ”dag”.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag hoppas att jag skulle ge bort lite, spara lite och slösa lite ;)
Vad dricker du till frukost?
Om jag dricker något så är det oftast vatten..
Sover du på någon särskild sida?
Jag tror jag sover på höger sida.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, flera faktiskt.
Vill du ha barn?
Ja, men inte just nu.
Kan du några andra språk än svenska?
Jag kan svenska, engelska och litelitelite tyska.
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
Vad har du för ringsignal?
River flows in you – Yiruma
Flirtar du mycket?
Nej.
Vart togs din profilbild för din blogg?
Nässjö stadspark, av Linea.
Har du fått fortkörningsböter?
Nej!
Vilken var den senaste bok du läste?
Mina hemligheter – Sophie Kinsella (för typ hundrade gången, bra bok!)
Dansar du i bilen?
Jag kör väldigt sällan bil nuförtiden, men när jag kör och om jag är själv eller med en god vän, då dansar jag!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Talen från dagens matteföreläsning…
När var du i kyrkan senast?
På en gudstjänst för 3 veckor sen.

2 tankar om “Lista.

    • oja, det kommer jag ihåg! :) du sa att det skulle komma en film av boken, men jag har inte sett någon om det? Det kanske aldrig kom någon? Vet du något om det?
      Det var fantastiskt att se dig! Snart igen hoppas jag! PUSS

Lämna en kommentar