Några väldigt lösryckta tankar

  • Igår fick jag höra ”jaså, du är en sån..” efter att ha sagt att jag pluggar på textilhögskolan..
  • Min plan om att stanna upp länge igår och mysa, nja det blev inte så..
  •  Mitt schema ändrar sig hela tiden och med det tvingas jag att anpassa mig.
    Igår fick vi veta att en lektion var inställd, fint tyckte vi och bestämde oss för att ses med gruppen inför grupparbetet.
    Idag fick vi ett litet meddelande som sa att man valt att flytta lektion 2 till passet då lektion 1 skulle ha varit, vilket gör att vi fick planera om när vi skulle ses med gruppen. Och TROTS att i min planering innebär det egentligen att jag är i skolan en halvtimme tidigare än jag först planerat så känns det som om hela dagen är uppochner, att en sådan liten grej sak ställa till det.
  • Jag letar efter ett bra sätt att plugga inför tentorna. Nu är det två veckor kvar tills det är dags, jag har inte ens läst genom allt en gång (eller det man borde ha läst antingen före eller direkt efter föresläsningarna) dock är jag bra på att skriva listor om hur jag kan lägga upp det.
    Men imorgon ska jag börja på allvar. Planen är att gå upp tidigt! (Jag har tvättid vid 7, så jag måste upp då, för jag är i desperat behov av att tvätta…) och sen sitta större delen av dagen. EV lunchträning. Men jag avgör om jag orkar imorn. Sen är det bara plugg!
  • Jag tänker för mycket, det tänker jag ibland i alla fall..

Lämna en kommentar