historieböckerna glömde oss..

Jag har haft en så bra dag!

Jag har återigen fått J:s fina guidning genom mina ”dagens dilemma”. Och uppdaterat min garderob. Jag har fått prata av mig, skratta, lyssna och klaga lite. Jag har dessutom hjälpt fina tjejer med läxor. (och spanat in den snygge killen från skatteverket som svarar på frågor om deklarationen, synd att jag redan skickat in min…)

I kväll undviker jag att titta på tv.
Istället lyssnar jag på musik, försöker få ordning på mitt liv (genom att få lite struktur på min almanacka dvs fylla i det jag har tackat ja till osv..), har lagat en väska. (Jag önskar att jag tillhör en generation som lagar det som kan lagas istället för att kasta och köpa nytt. Nu kanske jag inte gör det. Men önska kan man väl?), sorterar papper och planerar morgondagen. Det mina vänner är min kväll..

(foto: Linea K)

Lämna en kommentar