Måndag 12 november

Asså, skrev två tentor förra veckan. Och nu är jag så himlans glad och lättad. Inte för att det gick bra på sista tentan, snarare tvärtom. Men för att det är över!

Dessutom har jag fått tillbaka 3 inlämningsuppgifter och här kommer skryt: högsta betyg på alla tre, vilket betyder att det ”räcker” med godkänt på tentan för högsta betyg på kursen! Så bra kan man ha det. (fast jag vill dock påstå att jag förtjänat det med tanke på vilken arbetsinsats det va..)

Den andra tentan tänker jag inte på.

Och idag har jag påbörjat en ny kurs. Färg och beredning och det känns väldigt bra. Läraren verkar bra och kunnig. Och väldigt intresserad av miljö och miljöpåverkan! (HURRA!)

Och jag har varit lite rädd för vad som skulle hända efter tentaperioden. Kanske skulle jag falla ihop fullständigt! Ingen mat, ingen träning och definitivt inget plugg. Men istället är det faktiskt lite tvärtom. Jag är superpeppad på att läsa och lära mig en massa saker, och hålla igång träningen. Men vi får se hur länge det håller. Vågar inte lova något! ;)

Istället får ni lite bilder på hur mitt liv sett ut senaste tiden..

1. Jag och min syster innan hon gick på bal/höstmiddag.

2. Ett paket min mor fick när hon fyllde år, jag är nöjd med inslagningen! väldigt nöjd! ;)

3 & 4. Jag åkte till småland i helgen. Först buss sen bil (fast bilderna är tvärtom) på bild 4. väntar jag på bussen

5. Frös fruktansvärt mycket en dag, så satt jag i soffan med täcket om mig och pluggade.

6. Raggsockorna är nu ett dagligt inslag i livet!

Härligt!

Lämna en kommentar