Vasaloppet

Idag vaknade jag sådär härligt tidigt runt 7:30. Alltid härligt att göra det när man är ledig! och när man vet att man borde sova. Det var ju inte så att jag la mig jättetidigt igår, så lite mer sömn hade varit trevligt!

Men det gav mig möjligheten att följa Vasaloppet från start, till och med få höra lite intervjuer innan start. härligt.

Och efter lite tankeverksamhet kom jag fram till att jag inte lämnar lägenheten mer än nödvändigt idag. Kanske en promenad om vädret fortsätter vara fint. Hade egentligen tänkt gudstjänst och träning, men eftersom jag har huvudvärk (inne på 4 dagen i rad, still going strong) kändes det som om det är rätt beslut att stanna hemma.’

Men det är ju inte det att jag inte har saker att göra, så jag kan nog få den här dagen att gå den också.

2013-02-16 15.05.59

 

 

Lämna en kommentar